• چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 982-190100-5
  • خبرنگار : 15
  • منبع خبر : خبرگزاری دانشجویان ایران - منطقه یزد

مدیرکل روابط عمومی استانداری خبر داد؛

افتتاح اتاق روابط عمومی‌های بخش خصوصی در یزد

مدیرکل روابط عمومی استاندار یزد با اشاره به ضرورت حضور فعال اعضای هیأت رئیسه شورای روابط عمومی‌های در جریانات خبری و اطلاع رسانی استان ،‌گفت:‌ همزمان با هفته روابط عمومی و اطلاع رسانی،‌اتاق روابط عمومی‌های بخش خصوصی استان در یزد افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«علی صالحی» در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه‌های هفته روابط عمومی برگزار شد، با بیان این‌که از 27 اردیبهشت تا دوم خرداد ماه به عنوان هفته بزرگداشت روابط عمومی و اطلاع رسانی نامگذاری شده است،‌اظهار کرد:‌ مردم‌گرایی از جمله اولویت‌های اجرایی مدیریت روابط عمومی استان یزد است.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌های متعدد به منظور بزرگداشت هفته روابط عمومی و اطلاع رسانی در استان یزد،‌افزود:‌ برگزاری میزگرد مطبوعاتی با حضور فعالین حوزه اطلاع‌رسانی به میزبانی خبرگزاری ایسنا-منطقه یزد از جمله اقدامات انجام شده به این مناسبت است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در ادامه بروزرسانی پوستر هشتک پاسخگو، برگزاری همایش دوچرخه سواری ویژه مدیران روابط عمومی ادارات استان و راه‌اندازی سامانه پیامکی پیشنهادات و انتقادات را از دیگر اقدامات در دستور کار استانداری به مناسبت هفته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در یزد دانست و گفت:‌ همزمان با این هفته اتاق روابط عمومی‌های بخش خصوصی استان یزد افتتاح می‌شود.

صالحی تصریح کرد:‌ برگزاری دوره‌های سبک زندگی، رونمایی از لوگوی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و حضور پرشور مدیران روابط عمومی ادارات کل استان در نماز جمعه یزد را از دیگر برنامه‌های هفته روابط عمومی است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ساماندهی و تلاش برای حضور فعالانه هیأت رئیسه روابط عمومی‌های استان در جریانات خبری و اطلاع رسانی را ضروری دانست و بیان کرد:‌ عدم حضور رسانه‌ای اعضای شورای هماهنگی و به ویژه هیأت رئیسه روابط عمومی‌های استان چالشی جدی در این حوزه است که باید هرچه سریعتر رفع و جبران شود.

وی با بیان این‌که پیشرفت تمام حوزه‌های کشور اعتماد عمومی است،‌ تأکید کرد:‌ روابط عمومی‌ها باید بیش از پیش بحث تقویت اعتماد عمومی را در اولویت و دستور کار خود قرار دهند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در پایان تقویت فعالیت‌های روابط عمومی را مستلزم همکاری مستمر با اصحاب رسانه عنوان و خاطرنشان کرد: هم‌افزایی روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه نتیجه‌ای جز توسعه و پیشرفت عمومی استان در پی نخواهد داشت.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: