• پنجشنبه ۱ آذر ماه، ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 979-2100-5
  • خبرنگار : 15
  • منبع خبر : خبرگزاری دانشجویان ایران - منطقه یزد

مرگ کودک هفت ساله پس از تزریق آمپول در یزد

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به انتشار خبری مبنی بر مرگ یک دانش آموز پس از تزریق آمپول گفت: پزشکی قانونی درحال بررسی دلایل مرگ این کودک است .

روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی پیرو انتشار خبری مبنی بر مرگ «پویان طزرجان» در یکی از بیمارستان های خصوصی استان به خبرنگار ایسنا- منطقه یزد، اظهار کرد: این کودک هفت ساله که برای بیرون آوردن پلاتین پای خود به بیمارستان مراجعه کرده بود قبل از انجام عمل فوت کرد .

وی افزود: هنوز دلایل مرگ کودک مشخص نیست و مستلزم ثبت نهایی بررسی های پزشکی قانونی است .

این معاونت با بیان این‌که خانواده متوفی می توانند برای پیگیری مطالبات و پرونده به مراجع قضایی و سازمان نظام پزشکی مراجعه کنند، گفت: خانواده وی بعد از اعلام رسمی دلایل مرگ می توانند برای شکایت اقدام کنند .

گفتنی است؛ پیرو این خبر پویان طزرجان پس از تزریق آمپول و قبل از بیهوشی و عمل فوت کرده است .


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: