• یکشنبه ۱۷ تیر ماه، ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 974-102100-5
  • خبرنگار : 3
  • منبع خبر : خبرگزاری دانشجویان ایران - منطقه یزد

راه‌اندازی سامانه 137 شهرداری مهریز

شهردار مهریز گفت: سامانه 137 در مهریز به منظور ثبت شکایات، پیشنهادات و دریافت ایده‌های مطلوب در حوزه خدمات شهری و کاهش مراجعه‌هاي مردمی راه اندازی شد.

به گزارش ايسنا – منطقه يزد، «احمد آخوندي» در اين مورد عنوان كرد: نحوه ارائه خدمات مطلوب‌تر در جهت جلب اعتماد و مشارکت‌پذیری شهروندان مهریزی، از مهمترین اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

وي افزود: با این سامانه می‌توان پاسخگوی مسائل و مشکلات مردمی بود تا از مراجعات مردمی به شهرداری کاسته شود.

آخوندي با بیان این که این سامانه با هدف خدمات‌دهی مطلوب به شهروندان و رفاه حال آنها راه‌اندازی شد، تاکید کرد: سیاست کلی شهرداری و مجموعه خدمات شهری دریافت، ارجاع و پیگیری و بازخورد پیام‌های شهروندان جهت پاسخگویی به آنها است.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: