• چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
  • دسته بندی : فرهنگی و هنری
  • کد خبر : 972-46105-5
  • خبرنگار : 3
  • منبع خبر : خبرگزاری دانشجویان ایران - منطقه یزد

تاکید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برضرورت پژوهش و تولید علم در حوزه روابط عمومی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد پژوهش و تولید علم در حوزه روابط عمومی ها را یک امر ضروری و مهم دانست.

به گزارش ايسنا – منطقه يزد، «مجیدجوادیان زاده» به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در دیدار با هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد و رونمایی از کتاب مدیریت ارتباطات بحران، تاکید کرد: با جدی گرفتن مبحث آموزش و نظریه‌پردازی در حوزه روابط عمومی می توان این امید را داشت که روابط عمومی ها به جایگاه واقعی و شایسته خود برسند.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی دارد با شورای هماهنگی روابط عمومی ها با برگزاری دوره‌های آموزشی و پژوهشی درراستای کارآمدی روابط عمومی‌های استان یزد همکاری كند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه یکی از مشکلات روابط عمومی های استان یزد را عدم شناخت از کارکرد و پتانسیل رسانه‌ها دانست.

به گفته جوادیان زاده، عدم شناخت روابط عمومی‌ها از حوزه رسانه ها نیز  باعث شده قدم‌های توسعه‌ای و بعضاً تنش‌های که استان با آن مواجه است با اختلال هایی مواجه شود.

به اعتقاد وی، ارتباط مثمر ثمر با رسانه‌ها می‌تواند در حل و فصل مشکلات و از همه مهمتر مباحث مهمی که استان یزد در حوزه تنش‌های آبی، میراث جهانی یزد و حوزه صنعت با آن روبرو است در مسیر درست و روشنی هدایت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد همچنین نقش رسانه‌های در آرامش و امید آفرینی به مردم مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: بیش از پیش نیازمند جریان صحیح اطلاعات هستیم.

در این نشست نیز اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد به برخی پیشنهادات و برنامه های این شورا برای ارتقاء روابط عمومی های استان پرداختند و در پایان برنامه از کتاب ارتباطات مدیرت بحران که به کوشش امیرترقی نژاد تهیه و تدوین شده است رونمایی شد.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: