• یکشنبه ۲۶ فروردین ماه، ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
  • دسته بندی : فرهنگی و هنری
  • کد خبر : 971-65105-5
  • خبرنگار : 3
  • منبع خبر : خبرگزاری دانشجویان ایران - منطقه یزد

مدیر کل ارشاد یزد تاكيد كرد؛

توليد ثروت با بهره‌مندي از برندسازی و عرفي سرمایه‌های نمادین

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به فرامین رهبر انقلاب و نامگذاری سال جاری تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» گفت: کالا، ابعاد گوناگونی دارد كه یکی از ابعاد آن فرهنگی است لذا باید در جهت تولید، ترویج و مصرف اين نوع كالا نيز اهتمام بيشتری صورت گيرد.

به گزارش ايسنا – منطقه يزد، «مجید جوادیان زاده» در نشست با هنرمندان شهرستان اردکان ،تاکید کرد: از طریق برند سازی و معرفی سرمایه‌های نمادین باید به بهترین نحو ممکن در جهت توليد ثروت بهره‌برداری و استفاده کنيم.

به گفته وی، برند سازی درجهت معرفی ظرفیت‌های هر استان و شهرستانی برعهده اهالی فرهنگ و هنر است و هنرمندان، پیشقراول و پیشتازان در این زمينه هستند.

وی گفت: در حال حاضر، سرمایه‌ها در جوامع پیشرفته به بعد اقتصادی صرف نمی‌شود بلکه سرمایه‌های اجتماعی، فرهنگی و نمادین حرف اول را در جامعه امروزی می‌زنند.

جوادیان زاده تصریح کرد: باید تلاش کنیم به جای صرف منابع اقتصادی از نمادهای فرهنگی، نمادين و  تاریخی در جهت تولید ثروت بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به توانمندی هنرمندان شهرستان اردکان،گفت: اهالی فرهنگ و هنر شهرستان اردکان می‌توانند از وجوه نمادين این شهرستان، بیشترین بهره‌برداری و استفاده را داشته باشند.

 


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: